loading...
mohsen-yeganeh
saTan بازدید : 18 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
عیدی کلوپ هواداران محسن یگانه بمناسبت نوروز 1392 :

سری دوم ویدئوهای کنسرت 22 اسفند 91 برج میلاد

توضیحات : 7 ویدئو فوق العاده زیبا و دیدنی از کنسرت 22 اسفند 91 محسن یگانه در تهران

|بیت آخر - چشمهای خیس من - هوایی شدی - سکوت - نباشی(تنظیم جدید) - نرو - آهای خبر نداری ، خیلی دلم ازت پره ، باروبندیل|

برای اولین بار کلیپ های این کنسرت را بصورت کامل و با کیفیت بالا از کلوپ هواداران محسن یگانه دانلود نمایید.

  با کیفیت HD

|کاملا اختصاصی| |با دو کیفیت بالا و متوسط| |لینک مستقیم|

منتظر سری سوم باشید ...


+ لینک کیفیت متوسط فعال شد .



مشاهده کامل پست در ادامه مطلب ...



دانلود ویدئو "بیت آخر" با کیفیت HD و حجم 165 مگابایت :



دانلود ویدئو "بیت آخر" با کیفیت LQ و حجم 46 مگابایت :




دانلود ویدئو "چشمهای خیس من" با کیفیت HD و حجم 78 مگابایت :



دانلود ویدئو "چشمهای خیس من" با کیفیت LQ و حجم 21 مگابایت :




دانلود ویدئو "نرو" با کیفیت HD و حجم 222 مگابایت :



دانلود ویدئو "نرو" با کیفیت LQ و حجم 59 مگابایت :




دانلود ویدئو "نباشی (تنظیم جدید)" با کیفیت HD و حجم 115 مگابایت :



دانلود ویدئو "نباشی (تنظیم جدید)" با کیفیت LQ و حجم 31 مگابایت :




دانلود ویدئو "سکوت" با کیفیت HD و حجم 98 مگابایت :



دانلود ویدئو "سکوت" با کیفیت LQ و حجم 27 مگابایت :




دانلود ویدئو "هوایی شدی" با کیفیت HD و حجم 155 مگابایت :



دانلود ویدئو "هوایی شدی" با کیفیت LQ و حجم 43 مگابایت :




دانلود ویدئو "آهای خبر نداری،خیلی دلم ازت پره،باروبندیل" با کیفیت HD و حجم 189 مگابایت :



دانلود ویدئو "آهای خبر نداری،خیلی دلم ازت پره،باروبندیل" با کیفیت LQ و حجم 53 مگابایت :



فیلم : "مهران شمس آبادی"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 956